piatok 13. mája 2016

Kefka na zuby alebo nový štetec od MAC-u


V poslednej dobe som tieto štetce videla na internete v tutoriáloch veľmi často a veľmi ma lákali, takže som neodolala a kúpila som si jeden aj ja :) Vedela som, že značka MAC ich predáva určite, videla som ich u nich ešte keď tento typ štetcov nebol tak v móde ako teraz. Keďže v predajni vystavený nebol, opýtala som sa predavačky či štetec majú a vysvetľovala som jej to ako "No viete, ten štetec ktorý vyzerá ako zubná kefka, nemáte ho náhodou? Ale pripomína mi aj kefu na vlasy, viete čo myslím!" :D Našťastie ma pani predavačka hneď pochopila a vytiahla zo skrine posledný kus ktorý v im v predajni ostal. Potvrdila mi, že sa predávajú rýchlo a ja sa tomu po jeho vyskúšaní ani nečudujem. 




Štetec je neskutočne hustý, a v tom je práve (aspoň podľa mňa) celé to tajmostvo. Štetiny sú hladké a kratšie ako na klasických štetcoch. Samozrejme to z tohto dôvodu do seba nasáva tekutý makeup a preto ho treba naniesť trošku viac ako pri nanášaní klasickým štetcom, no výsledok je hladký, prirodzený a hlavne rýchly. No viac ako na tekutý makeup, ktorý som si už zvykla nanášať hubkou, sa mi tento štetec osvedčil na "blendenie" bronzéru, nanášanie lícenky a celkové kontúrovanie. Všetko to rozotrie pekne do stratena. Ja som teda so štetcom spokojná, teda až na tú cenu! Stojí 42 eur, kupovala som ho našťastie so zľavou, inak by som do toho nešla, no tento typ štetcov určite nájdete na internete aj lacnejšie. Ale zase pozor na takzvané "šmejdy" ako sa u nás hovorí:) Do štetcov sa oplatí investovať! 



6 komentárov:

  1. Vyzeráš uzasne... Ja som videla recenziu štetcov od chloe morelo značku si nespomeniem boli biele a bola to sada asi 12 štetcov a boli brutálne drahé to si pamätám ale chválila ich, vyzorovo sa mi moc nepáčia, a ja som spokojná s beauty blendrom ale aspoň raz by som ho skúsila,inak stále žiješ v Paríži? Ja som na teba natrafila práve pred pár minútami čisto náhodou lebo som hľadala nejaké info o fr a vyhodilo mi to článok o tom prečo neznášas fr 😂 sťahujem sa totižto do Grenoble na jeden rok už o mesiac, písala si v tom článku že si šla ako dobrovoľník a dorobila si si tam maturitu, musela si byť mladučká keď si odišla však? Pekný deň prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež spokojná s beuty blenderom ale aj tak ma stále láka skúšať nové veci :P a hlavne sa mi nechce stále ho namáčať vo vode.. :D

      áno, ešte stále som v Paríži :) ten článok som písala ešte dávno keď som bývala v iných mestách, v Paríži konkrétne som ešte ani nie rok. Ale netreba to hlavne brať tak že neznášam Francúzsko! :) To by som tu nežila. Musím napísať nový článok o tom čo mám vo Francúzsku rada aby som to kompenzovala :) Tak sa teda máš načo tešiť a prajem ti veľa šťastia a ak máš nejaké otázky tak kľudne mi napíš. Ja som odišla keď som mala 17, to už bolo dááááávno haha :)

      Odstrániť
  2. Vyzeráš uzasne... Ja som videla recenziu štetcov od chloe morelo značku si nespomeniem boli biele a bola to sada asi 12 štetcov a boli brutálne drahé to si pamätám ale chválila ich, vyzorovo sa mi moc nepáčia, a ja som spokojná s beauty blendrom ale aspoň raz by som ho skúsila,inak stále žiješ v Paríži? Ja som na teba natrafila práve pred pár minútami čisto náhodou lebo som hľadala nejaké info o fr a vyhodilo mi to článok o tom prečo neznášas fr 😂 sťahujem sa totižto do Grenoble na jeden rok už o mesiac, písala si v tom článku že si šla ako dobrovoľník a dorobila si si tam maturitu, musela si byť mladučká keď si odišla však? Pekný deň prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej ty ešte bloguješ? :) to ma tak potešilo! vyzeráš neskutočne dobre! :)¨pamatám si na tebe ešte dlhé tmavšie vlasy :) ale toto ti tak sekne...aj fotky,líčenie..všetko super..po pravde, ani som sa nesústredila tak na recenziu :) pardon
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anooooooooo :) Som chora bohuzial takze mam cas. Dakujem krasne! <3 Ja si praveze na tie vlasy vobec never zvyknut, uz mam tuto moju prirodzenu farbu viac ako rok a ked tak pozeram na fotky tak mi to pripada ze to ani nie som ja.

      Odstrániť
    2. práveže ti to oveľa viac takto sekne!! máš krásnu svoju farbu,aj kvalitu vlasov

      Odstrániť